Czy można rzucić zaklęcie trwające kilka rund, tak żeby działało powiedzmy kilka godzin?
Innymi słowy, czy można w jakiś sposób wydłużyć efekt działania zaklęcia, aby działało dłużej, a nie było to zaklęcie nazwane.
A jak nie ma, to jak można by coś takiego wprowadzić w kwestii mechanicznej?
Czy można rzucić zaklęcie trwające kilka rund, tak żeby działało powiedzmy kilka godzin?
Jeżeli nie ma takiej opcji przy samym zaklęciu to nie.
Habib napisał/a:
Innymi słowy, czy można w jakiś sposób wydłużyć efekt działania zaklęcia, aby działało dłużej, a nie było to zaklęcie nazwane.
A jak nie ma, to jak można by coś takiego wprowadzić w kwestii mechanicznej?
Magia krwi. Zobacz jak to rozwiązano przy innych zaklęciach.
Ewentualna propozycja. Jakieś Rozwinięcie dla talentu Wzorzec Efektu, lub nawet osobny talent. Nie wiem czy bym robił Rozwinięcie dla Rzucania Czarów. Bliższy jest Wzorzec Efektu.
O ile dobrze pamiętam, w ED3 jest talent pozwalający na przedłużenie zaklęć iluzyjnych. Ale zaledwie o liczbę bazowych jednostek równą poziomowi, tj. jeśli zaklęcie trwa poziom rund, to dodatkowy czas trwania będzie w rundach.
_________________ Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
O ile dobrze pamiętam, w ED3 jest talent pozwalający na przedłużenie zaklęć iluzyjnych. Ale zaledwie o liczbę bazowych jednostek równą poziomowi, tj. jeśli zaklęcie trwa poziom rund, to dodatkowy czas trwania będzie w rundach.
No jest. Rozwinięcie talentu False Sight - Lasting Deceit. Wymagany Poziom talentu do Rozwiniecia = 12. Koszt = 6 Wyczerpania.
_________________ Wojciech 'Sethariel' Żółtański Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum