Poprzedni temat :: Następny temat
[EDC][ED3] Przedłużanie czasu trwania zaklęcia
Autor Wiadomość
Habib 
Opiekun IX Kręgu
Smok Karatenga


Wiek: 40
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 1005
Skąd: Czďż˝stochowa
Wysłany: 2010-02-25, 20:45   

Czy można rzucić zaklęcie trwające kilka rund, tak żeby działało powiedzmy kilka godzin?
Innymi słowy, czy można w jakiś sposób wydłużyć efekt działania zaklęcia, aby działało dłużej, a nie było to zaklęcie nazwane.
A jak nie ma, to jak można by coś takiego wprowadzić w kwestii mechanicznej?
_________________
Habibsite.pl
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2010-02-25, 22:30   

Habib napisał/a:
Czy można rzucić zaklęcie trwające kilka rund, tak żeby działało powiedzmy kilka godzin?


Jeżeli nie ma takiej opcji przy samym zaklęciu to nie.

Habib napisał/a:
Innymi słowy, czy można w jakiś sposób wydłużyć efekt działania zaklęcia, aby działało dłużej, a nie było to zaklęcie nazwane.
A jak nie ma, to jak można by coś takiego wprowadzić w kwestii mechanicznej?


Magia krwi. Zobacz jak to rozwiązano przy innych zaklęciach.

Ewentualna propozycja. Jakieś Rozwinięcie dla talentu Wzorzec Efektu, lub nawet osobny talent. Nie wiem czy bym robił Rozwinięcie dla Rzucania Czarów. Bliższy jest Wzorzec Efektu.

Przykład:

Duration Pattern
Talent: Effect Pattern
Rank: 11
Strain: 6
_________________
Wojciech 'Sethariel' Żółtański
Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2010-02-26, 01:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kot 
Opiekun IX Kręgu
Wędrowiec


Wiek: 42
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 1329
Skąd: zadupie pomniejsze
Wysłany: 2010-02-26, 01:24   

O ile dobrze pamiętam, w ED3 jest talent pozwalający na przedłużenie zaklęć iluzyjnych. Ale zaledwie o liczbę bazowych jednostek równą poziomowi, tj. jeśli zaklęcie trwa poziom rund, to dodatkowy czas trwania będzie w rundach.
_________________
Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
 
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2010-02-26, 01:42   

Kot napisał/a:
O ile dobrze pamiętam, w ED3 jest talent pozwalający na przedłużenie zaklęć iluzyjnych. Ale zaledwie o liczbę bazowych jednostek równą poziomowi, tj. jeśli zaklęcie trwa poziom rund, to dodatkowy czas trwania będzie w rundach.


No jest. Rozwinięcie talentu False Sight - Lasting Deceit. Wymagany Poziom talentu do Rozwiniecia = 12. Koszt = 6 Wyczerpania.
_________________
Wojciech 'Sethariel' Żółtański
Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo