Poprzedni temat :: Następny temat
PBeM
Autor Wiadomość
zewuok 
Uczeń III Kręgu
świeżo wykopana


Dołączyła: 13 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-12-02, 23:00   PBeM

Ostatnio, ze względu na brak czasu, musiałam moje sesje przenieść na maile. Na razie gracze międlą przygodę detektywistyczną (zero rzutów kostek, dużo czasu na myślenie, póki co same plusy), ale zastanawiam się, jakie inne przygody mogłabym poprowadzić przez maila.
Pytanie zarówno do MG jak i graczy, bo z jednej strony chciałabym się dowiedzieć, jakie typy przygód najlepiej się prowadzi drogą mailową, a z drugiej, graczowej strony - jak ugryźć taką sesję, żeby była atrakcyjna dla grających.

Z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi.
 
 
 
sirserafin 
Czeladnik VII Kręgu
Human Archer


Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 610
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-12-02, 23:12   

Od strony technicznej to lepsze IMO jest założenie i granie przez forum (ew. jakieś sieciowe pliki tekstowe, które są dla wszystkich edytowalne w tym samym czasie). Rzuty a w zasadzie problem wiarygodności można rozwiązać natomiast dzięki Dicerollerowi na stronie RedBricka. Program zapamiętuje 5 ostatnich rzutów danego użytkownika forum (jeśli ten zaznaczy opcje zapamiętywania) i taki rzut może sobie każdy sprawdzić. W praktyce wygląda to tak - zajrzyj do tematów [Combat Verification imię_użytkownika], aby zobaczyć jak przebiega weryfikacja rzutów oraz do głównego wątku Barsaive Emergent, aby ujrzeć jak rzuty są wplatane w fabułę.
_________________
W szkole, kiedy kumple zażywali narkotyki, ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki...
Ostatnio zmieniony przez sirserafin 2010-12-02, 23:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zewuok 
Uczeń III Kręgu
świeżo wykopana


Dołączyła: 13 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-12-03, 19:35   

W pewnym sensie gramy przez forum- używamy grup dyskusyjnych google, które działają podobnie. Graczy mam aż dwóch, więc z przekazywaniem sobie informacji nt. przygody nie ma problemu.
Dicerollerowi na pewno się przyjrzę, więc dzięki za informacje. Zawsze zresztą pozostaje zaufanie graczy do MG i ja mogę w domu rzucać za wszystkich i przedstawiać wyniki. Wolałabym opisywać efekty danego rzutu i ewentualnie podawać jakieś liczby, żeby gracze mogli kontrolować np. punkty życia czy rany, ale takie wplecenie rzutów w przygodę wychodzi nieźle.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo