Inna sprawa, podczas walki nie można robić Testów Zdrowienia (wyjątek Horrory), a po walce trzeba odczekać, o ile pamiętam, chyba godzinę nim będzie można się leczyć.
Eliksir Leczenia łamie trochę ten schemat, ponieważ zawsze leczy ranę i jeżeli postać nie ma testu zdrowienia (a tak można traktować czas walki), daje go gratis ze Stopniem 8.
W zasadach pierwszej edycji możliwe jest też dopakowywanie (wypitym przed walką eliksirem) talentu Ognista Krew. Wszystko dzięki temu, że według zasad Stopień talentu Ognista Krew zastępuje Stopień Testu Zdrowienia... Zatem jeśli to nadal Test Zdrowienia, to mamy bonusy z eliksiru
W kolejnych edycjach Ognista Krew jest traktowana jako Test Talentu.
P.S. Eliksiry według zasad dają bonus do najbliższego Testu Zdrowienia... Nie musi on nastąpić od razu. Warto więc przed walką wypić taki, by dostać bonus do Testu Zdrowienia, który otrzymujemy w przypadku straty przytomności
_________________ Wojciech 'Sethariel' Żółtański Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum