Wysłany: 2009-11-16, 20:21 [ED3] Zdolności dyscyplinarne
Jako, że nie mam jeszcze Companionów, a ciekawi mnie ta kwestia zakładam wątek. Co tam spektakularnego wymyślili ludzie z RedBrick? Które zdolności podobają się Wam najbardziej?
_________________ W szkole, kiedy kumple zażywali narkotyki, ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki...
Pozwala na 3 rundy zignorować kary z Osaczenia, Ataku od tyłu, Ogłuszenia i Zaskoczenia (tzn nie można Cię zaskoczyć)
Hail of Arrows (Łucznik)
Pozwala jednym strzałem wystrzelić do Poziomu Zręczności pocisków z +2 do Obrażeń dla każdego pocisku. Strzał może być tylko w jednego wroga i nie można go dopakować niczym innym (np. Ognistą Strzałą).
Generalnie wiele się nie zmieniło...
_________________ Wojciech 'Sethariel' Żółtański Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Ta zdolność Łucznika po polsku powinna mieć chyba nazwę w rodzaju "Śmierć na miejscu" (albo "Chcesz zobaczyć jeżyka?")... 7 strzał ze stopniem ok. 20 + kość karmy do każdego pocisku... ehh...
_________________ W szkole, kiedy kumple zażywali narkotyki, ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki...
A serio to pomieszałem lekko z tą zdolnością Łucznika.
Jest do Poziomu Zręczności dodatkowych pocisków i każdy pocisk dodaje +2 do obrażeń. Jest tylko jeden atak. Więc przy 7 strzałach to po prostu będzie +14 do obrażeń. Każdy pocisk kosztuje 1 obrażenie. Jak na 13 Krąg to wcale dopakowane nie jest. Ale dość efektowne
_________________ Wojciech 'Sethariel' Żółtański Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2009-11-16, 21:49, w całości zmieniany 1 raz
A żeby nie było jednolinijkowca, to wspomnę o jeszcze jednej zdolności, która mi się spodobała.
Elementalism (Zbrojmistrz)
Tkanie wątków Zbrojmistrza liczy się teraz także jako Magia Żywiołów, pozwalając korzystać z talentu do wszystkich adekwatnych z tym rzeczy (Czary, Rozwinięcia Talentu)
Podoba mi się to rozwiązanie
_________________ Wojciech 'Sethariel' Żółtański Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2009-11-17, 23:29, w całości zmieniany 1 raz
Fifth Circle
Strike Without Warning: When he fights Surprised
or Blindsided (see pages 226 and 228) opponents,
the adept may take 2 Strain. The Difficulty
Numbers of all Knockdown Tests made by
these opponents as a result of the adept’s
attacks are increased by +3 until the end
of the round.
Na siódmym kręgu zaś może dodawać karmę do testów obrażeń zadawanych bronią białą.
Złodziej
Cytat:
Fifth Circle
Thieves’ Tongue: For 1 Strain the adept may speak for up to
10 minutes in Thieves’ Tongue. While what he says makes
perfect sense to Thieves, even if they do not possess this ability,
it sounds like lilting gibberish to anyone else. Thieves’ Tongue
cannot be learned by any other means (such as the Speak
Language talent).
(...)
Seventh Circle
Karma: The adept may spend 1 Karma
Point on another person’s Action Tests to
sneak, hide, or otherwise be stealthy.
The adept must make an effort to assist
the other person.
_________________ Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum