Wysłany: 2009-10-28, 00:48 Rozwinięcia talentów ze Strands
Wybaczcie że zakładam nowy temat ale nie wiem za bardzo gdzie się z tym udać. Poszukuje bowiem starych rozwinięć talentów ze stronki STRANDS. Może ktoś je gdzieś u siebie ma jeszcze i mógł by poratować ? Z góry dziękuję za wszelaka pomoc.
_________________ For the coward there is no life for The hero there is no death - KAKITA
Tchórz nie zazna życia bohater nie zazna śmierci - KAKITA
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2009-10-28, 01:08, w całości zmieniany 1 raz
Tak. Coś tam znalazłem ze STRANDS w tytule, jednakże nie to czego poszukujesz. Parę zrzutów stron z czarami, jakiś index i to wszystko. Problem też jest taki, że płytę nagrywałem pod Linuxem, więc pod Windowsem na przykład poskracało mi i pozmieniało nazwy plików i folderów.
Jednakże raczej na 100% nie mam nic więcej niż napisałem kilka linijek wyżej.
mystic napisał/a:
część znalazła się pewnie w Codexie Arcanus znając życie.
Też tak myślę, a jeśli nawet nie, to jest to sporawy zbiór dodatkowych, mechanicznych rozwinięć. ;]
Znalazłem jakiś plik z tłumaczeniem rozwinięć, wśród tego jest chyba coś ze Strands. Zobacz Dan, czy któreś z nich rozpoznajesz?
Cytat:
Powietrzny Szept
Mistrz Żywiołów
By Strands Dude Dave Przybyla
Talent: Mowa Powietrza
Poziom: 3
Koszt: 100
Wyczerpanie: 2
Opis: Powietrzny Szept pozwala Mistrzowi Żywiołów rozszerzyć zasięg talentu Mowy Powietrza ze wszystkich Mistrzów Żywiołów w zasięgu talentu dojednego przez niego wybranego. Po udanym teście Mowy Powietrza kosztem 2 obrazeń z wyczerpania, Mistrz Żywiołów może użyć Powierznego Szeptu.
Przewidzenie czaru
Wojownik
By Strands Dude Jon Brode
Talent: Przewidzenie ataku
Poziom: 6
Koszt 100
Wyczerpanie: 1
Opis: Talent Przewidzenie czaru pozwala postaci na lepszą obrone przez czarem. Postać musi być w stanie wykryć żę rzucany czar będzie jejdotyczył. Na przykład, ruch rąk przy rzucaniu Umysłowego Sztyletu, natomiast zbierająca się energia astralna przy rzucaniu Pocisku zagładu nie będzie dostrzeżona.
Uniknięcie czaru
Wojownik
By Strands Dude Jon Brode
Talent: Unik
Poziom: 9
Koszt: 100
Wyczerpanie: 2
Opis: Używając tego rozwinięcia, wojownik ma szansę uniknąć rzucanego w niego czaru. Czar musi mieć efekt wizualny, Wojownik musi mieć możliwość go dostrzec i czar musi być na niego skierowany (nie czar obrzarowy). Jeśli te warunki są spełnione, Wojownik może poświęcić 2 punkty wyczerpania i może wykonać test Uniknięcia czaru. Jeżeli test będzie równy lub wyższy od test rzucania czaru to wojownik uniknie czaru.
Korowa skóra
_________________ Wojciech 'Sethariel' Żółtański Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Tak rozpoznaję owe rozwinięcia. Przynjamniej jedno czy dwa z nich sa ze starej stronki strands. Wiełkie dzieki. Jak masz więcej to wal.
Osobiście poszukuje rozwinięc z tamtąd gdyz nie wszystko znalazło się w codex arcanus a kilka były naprawde fajne z tego co pamiętam. np. jakieś rozwinięcie do broni białej które sprawiało że wszelkie uniki i riposty były na duzym sukcesie. Niestety nie pamiętam od jakiego było to poziomu i dla jakiej dyscypliny oraz ile wyczerpania zżerało.
A pytam się o to bo robie sam dla siebie wielką kompilacje rozwinięc które odrazu przeprabiam na 3 edycję.
Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc.
_________________ For the coward there is no life for The hero there is no death - KAKITA
Tchórz nie zazna życia bohater nie zazna śmierci - KAKITA
Wysłałem Ci cały plik na skrzynkę pocztową. Jak ktoś też chce, to pisać na priva.
Przy przerabianiu na trzecią edycję właściwie to wystarczy, że podniesiesz minimalny Poziom o 2. No i jeszcze kwestia, że niektóre z tych Rozwinięć dublują obecnie możliwości niektórych talentów, które w ED1 działały inaczej.
_________________ Wojciech 'Sethariel' Żółtański Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
"Kiedyś byłaś piękna, nie powiem, lecz ta mała bije Cię teraz na głowę..."
Wyjaśniając - kiedyś te rozwinięcia, a przynajmniej część z nich była całkiem cąlkiem, ale generalnie fanowskim efektom brak tego tzw. "stream liningu" w wyniku czego albo bezczelnie dublują talenty albo są zbyt mocne.
Z tych zacytowanych jedynie powietrzny szept wygląda nieźle. Wygląda nieźle, zaznaczam, w działaniu, bo samo tłumaczenie już wygląda na "zrąbane" - jak dla mnie trudno mówić o "rozszerzeniu zasięgu" jak w efekcie chodzi o to, aby usłyszeć mogła cie tylko jedna, wybrana osoba zamiast tłum. Poza tym w EDC i 3ed, odmiennie niż w 1 ed, wszyscy w zasięgu działania słyszą co adept mówi, więc ograniczenie efektu do jednej jest całkiem ciekawe. Talent wymaga jednak ruszania ustami, więc równie dobrze można skorzystać z Lip Reading...
Chociaż... w trakcie pisania zmieniłem zdanie... pozostałe dwa rozwinięcia również prezentują się nieźle.. z tym, że koszt Przewidzenia Czaru powinien być, IMO, wyższy (2), a co do Uniknięcia Czaru... biorąc pod uwagę, że można je poznać stosunkowo późno (chyba nawet za późno...) i pozwala jedynie unikać czarów "pociskowych" to nie wydaje się przesadzone... ale jak dla mnie to sam efekt czaru powinien być (i/lub: również) widoczny, aby można go było unikać, a nie (tylko) sposób jego rzucania.
Przed przerabianiem jednak musiałbym się zapoznać z rozwinięciami z Companionów, zobaczyć które tam weszły, a które nie i poznać mechanikę ich tworzenia, jeśli taka w ogóle jest, żeby, jak już wspominałem wcześniej, nie przesadzić z powerem tychże rozwinięć.
_________________ W szkole, kiedy kumple zażywali narkotyki, ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki...
Ostatnio zmieniony przez sirserafin 2009-11-01, 10:52, w całości zmieniany 1 raz
Dzięki za plik. Bardzo mi to pomogło. WIELKIE DZIEKI.
Ja tam lubie jak adepci mają power. Przegięcie jest wtedy kiedy MG nie będzie niczego kontrolował. Ja miałem tak kiedyś i wychodziły mi na sesjach postacie graczy potworki. Było tak raz i już więcej tak nie będzie. Ale wtedy byłem jeszcze młodym MG. DO mnie przemawia wizja adepta wojownika walczącego jeden na jeden ze smokiem lub potężnym nazwanym horrorem i pokonującym taką bestię o ile zadzra sie to na kregach mistrzowskich lub arcymistrzowkich. Właśnie takie legendarne pojedynki jak z bajek i mitów bardzo głęboko wryły sie w moją wizję świata ED. Podobnie jak pojedyńczy adept walczący z całą armią. Trubadur przekonujący dwa państwa do zaniechania wojen i wzajemnej przyjaźni czy wystrychujący na dutka potężnego ducha/smoka/horrora i tak dalej. To jest dla mnie esencja ED. Plus oczywiście magia, intryga, tajemnica, niebezpieczeństwo i kilka innych.
_________________ For the coward there is no life for The hero there is no death - KAKITA
Tchórz nie zazna życia bohater nie zazna śmierci - KAKITA
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2009-11-03, 21:43, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum