Poprzedni temat :: Następny temat
Najdziwniejsze zastosowanie magii
Autor Wiadomość
Muscat 
Uczeń II Kręgu
M. Kłopotliwa


Dołączyła: 29 Gru 2008
Posty: 45
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2009-01-10, 07:29   Najdziwniejsze zastosowanie magii

Moja Muscat, na początku swej wędrówki, posiadała kiedyś magiczny garnek mogący zagotować litr wody na turę; nic specjalnego, w każdym zamożniejszym gospodarstwie coś takiego jest.
Najśmieszniejszy był sposób w jaki go straciła:
Walcząc z horrorem, w chwili rozpaczy, zarzuciła mu ten garnek na głowę. Horror, przebywając w materialnym świecie, miał całkiem wilgotne ciało, więc obrażenia zadał mu ten garnek spore, ale... rozleciał się.
 
 
 
Luin 
Nowicjusz


Dołączyła: 15 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-03-17, 19:30   

W DeDeku mojej postaci ze zdolnością polimorfii zdarzyło się wejść w drogę bazyliszkowi, którego odpędziła zamieniając się w koguta i piejąc. :mrgreen:
 
 
Kotul 
Uczeń III Kręgu

Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-05-05, 14:25   

Więc tak. Na drodze druzyny postawiłem żelaznego golema. Drużyna 5-6 krąg więc przeciwnik jak najbardziej zacny - chociaż nie agresywny. Wręcz prosi druzynę by opuściła ona miejsce do którego przyszła bo nie chce ich zabić.

1 runda - idą na niego kupą, czarodziejka rzuca oplątanie (ma czas bo golem czeka ze stoickim spokojem), reszta bije. Rezultat -> drużyna ucieka poraniona i prawie bez karmy - golem prawie, ale tylko prawie, martwy.

Teraz przyszedł czas na kombinowanie.
Propozycja 1
Czarodziejka rzuca oplątanie, następnie lewitacje. W tym czasie reszta drużyny biegnie pod golema z garnkami wody. Obsydianin wykopuje szybko dołek, kładzie płachtę przeciwdeszczową. Reszta wlewa tam wodę. Następnie czarodziejka rzuca głeboką kałużę i rozprasza swoją lewitacje. Golem spada a reszta bije go włóczniami.

Niestety, z mojej wrodzonej wredności zmusiłem graczy do pośpiechu. Nie mieli x dni na odzyskanie karmy i całkowitego życia. Ostatecznie przeszli nad golemem po sieciach.
Ostatnio zmieniony przez Kotul 2010-05-05, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kot 
Opiekun IX Kręgu
Wędrowiec


Wiek: 42
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 1329
Skąd: zadupie pomniejsze
Wysłany: 2010-05-05, 15:37   

Kotul napisał/a:
żelaznego golema

"Żelazną kukłę" (chichot). A właściwie to stalową (Steelman). EDkowi cośtam-men zostali przetłumaczeni jako "kukły".

Kotul napisał/a:
Propozycja 1

Problem: Trzymetrowy stalowy 'golem' waży więcej niż tonę. Lewitacja go nie utrzyma. Poza tym - może bez szkody zejść z platformy. Lewitacja to taka magiczna winda - nie jest to forma telekinezy, nie można nią trzymać przeciwników.
_________________
Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
 
 
 
Kotul 
Uczeń III Kręgu

Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-05-05, 15:46   

Cadaver-men też? ;)

No cóż, nie znam czarów za dobrze, w końcu tylko prowadzę. A oplątanie nie sprawia że przeciwnik nie może się ruszać?

W sumie to ja nie prowadze dokładnie wedle podreczników i pozwalam na różne przekręty mechaniczne. No cóż, w takim razie przepraszam za podanie złego przykładu, wydał mi się zabawny.
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2010-05-05, 16:13   

Głęboka Kałuża bardzo fajna :)

Swoją drogą, kiedyś mieliśmy coś podobnego. Był strażnik w mega zbroi płytowej, ważącej więcej pewnie niż osobnik w środku. Był w każdym razie prawie nie do ruszenia (Pancerz Fizyczny z 40, Pancerz Duchowy z 30).

Pamiętam, że najpierw użyliśmy Gołoledzi, potem już nie pamiętam czym, ale roztopiliśmy lód i błyskawicznie rzuciliśmy Głęboką Kałużę. Biedak się utopił...
_________________
Wojciech 'Sethariel' Żółtański
Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo