Poprzedni temat :: Następny temat
Nieprzenikniony mrok (ethereal darkness)
Autor Wiadomość
Piotrek 
Czeladnik VIII Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-29, 16:37   Nieprzenikniony mrok (ethereal darkness)

Jest taki czar, kiedyś mieliśmy z nim sporo kłopotu ciekaw jestem jak wy gracie jest kilka rzeczy, które chyba nie są opisane.

1) Czy kula ciemności przenika ściany
2) jeśli nie to czy zakręca w korytarzu
3) co się dzieje jeśli rzucę ja na butelkę a butelka się zbije lub jakoś podzieli na kawałki czy kula też się podzieli
4) czy jeśli rzucę ją na kamień to mogę rzucając kamieniem rzucić kulą ciemności
5) czy wielkość źródła światła wpływa na rozpraszanie
6) czy zwierzęta np konie które znajdą się w rzuconej właśnie kuli ciemności nie wpadają w panikę
7) czy ksenomanci widzą kule ciemności, czy w ogóle nie zdają sobie sprawy gdzie znajdują się rzucone kule ciemności o ile sami ich nie rzucili

??
Ostatnio zmieniony przez Piotrek 2009-01-29, 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2009-01-29, 21:31   

Na tyle, ile gram, to rzadko pojawiało się to zaklęcie. Ale mogę powiedzieć jak je interpretowałem zawsze.

1) zaklęcie nie przenika przez ściany. ( nie mam logicznego wytłumaczenia, po prostu tak jest moim zdaniem bardziej klimatycznie)

2) zakręca

3) ciekawe pytanie... stawiam na to, że albo się rozprasza, albo zostaje tam gdzie ostatnio dany przedmiot był cały... ze wskazaniem na drugą opcję.

4) zdecydowanie tak, z resztą w opowiadaniu z początku podręcznika Mestoph rzuca zaklęcie na kamienie i kamieniami rzuca w stronę wrogów.

5) to nie iluzja więc nie rozpraszamy... jedyne co to światło może przebić się przez ciemność, ale jedynie magiczne. Więc im więcej magicznego światła tym większa widoczność. Zazwyczaj czary powodujące magiczne światło mają zasięg większy lub przynajmniej równy 10 metrów, więc rzucając je w środek ciemności wyeliminujemy jej negatywne efekty. Próby przebicia się magicznego światła wykonuje się przeciw obronie magicznej równej 9. Rzucając więc zaklęcie Sunlight (3 krąg MŻ) trzeba wyrzucić 9 a nie 6. Oparte na zasadach Classica.

6) zależy jakie zwierzęta, te specjalnie wytresowane raczej nie.

7) o ile nie włączyli spojrzenia astralnego by zobaczyć wzorzec rzuconego zaklęcia, to myślę, że nie. W opisie czaru napisane jest, że mogą patrzeć normalnie przez ciemność, tak jakby czar nigdy nie został rzucony.
_________________
Wojciech 'Sethariel' Żółtański
Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2009-01-29, 21:55, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo