Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Sethariel
2008-12-25, 22:33
Powietrzny chód
Autor Wiadomość
Gerion 
Opiekun IX Kręgu
Troll Warrior


Wiek: 51
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 1091
Skąd: Poznaďż˝
Wysłany: 2008-02-25, 09:26   Powietrzny chód

Powiedzcie mi jak interpretujecie działanie talentu powietrzny chód.

Chodzi mi o przypadki następujące:
- adept stojący na szczycie budynku (10m) zeskakuje na dół, na ziemię używając talentu
- czy zawsze należy mieć miejsce do rozbiegu,by użyć talentu
- adept stoi pod klifem, czy może wspiąć się na kilka metrów i odpadając od ściany użyć talentu, by wznieść się wyżej
- adept stoi przez 30m schodów prowadzących w dół do kaeru, wie, że na bank są tam pułapki, chce użyć talentu, by łagodnie zejść po powietrzu nie dotykając schodów - jak należy przeprowadzić test i czy liczy się wyczerpanie.

Gerion
_________________
Moja wikipedia ED,
 
 
 
Kot 
Opiekun IX Kręgu
Wędrowiec


Wiek: 42
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 1329
Skąd: zadupie pomniejsze
Wysłany: 2008-02-27, 18:11   

Gerion napisał/a:
- adept stojący na szczycie budynku (10m) zeskakuje na dół, na ziemię używając talentu

Jeśli Adept posiada ten talent na poziomie conajmiej 4, to może sobie zbiec z dachu, powiedzmy pokonując dystans 5 metrów. Jeśli ma poziom niższy, spadnie zgodnie z zasadami z opisu talentu.

Gerion napisał/a:
- czy zawsze należy mieć miejsce do rozbiegu,by użyć talentu

Nie. Po prostu talent "pozwala lekko i z wdziękiem poruszać się w powietrzu" tak, jakby się chodziło po niewidzialnej powierzchni.

Gerion napisał/a:
- adept stoi pod klifem, czy może wspiąć się na kilka metrów i odpadając od ściany użyć talentu, by wznieść się wyżej

Tak, ale będzie to trudne, kiedy w jednym momencie cały ciężar będzie musiał utrzymać na palcach. Gdyby na przykład sobie wszedł na te Poziom*3 metrów i wbił kołek, to co innego. Ewentualnie gdyby były wygodne półeczki skalne.

Gerion napisał/a:
- adept stoi przez 30m schodów prowadzących w dół do kaeru, wie, że na bank są tam pułapki, chce użyć talentu, by łagodnie zejść po powietrzu nie dotykając schodów - jak należy przeprowadzić test i czy liczy się wyczerpanie.

Nie, może sobie tak, jak przy użyciu powietrznego tańca przewędrować w powietrzu omijając pułapki naciskowe. Ja dałbym głowę, że będą też inne pułapki, na przykład wyposażone w magiczne aktywatory...
_________________
Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
 
 
 
birchie 
Uczeń IV Kręgu
Metal Fist Shaman


Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 94
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-02-28, 07:58   

A jak usunac pulapki wyposazone w magiczne aktywatory? Toc nawet Zlodziej sobie nie poradzi :-P
_________________
Szaman wali pozytywem w twarz agresora... pozytywne fluidy...
 
 
 
Kot 
Opiekun IX Kręgu
Wędrowiec


Wiek: 42
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 1329
Skąd: zadupie pomniejsze
Wysłany: 2008-02-28, 18:31   

birchie napisał/a:
A jak usunac pulapki wyposazone w magiczne aktywatory? Toc nawet Zlodziej sobie nie poradzi

Talentem oczywiście - magia zadziała na magię. Ewentualnie zaklęciem, takim jak Rozproszenie Magii. Można je np. oślepić za pomocą Astralnego Rozbłysku ksenomanty, czy nawet utrudnić im namierzanie podnosząc obronę magiczną celu (Astralna Tarcza, Antymagia).
_________________
Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
 
 
 
Dreyfuss 
Uczeń II Kręgu
Dreyfuss


Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-05-06, 14:07   

witam pięknie na forum!

zreaktywuję trochę wątek - w "Białej Damie" Mystica obsydianin Klag w ciekawy sposób używa Powietrznego Chodu. W odpowiedzi na otwierającą się nagle zapadnię pod jego nogami "zareagował odruchowo. Dał kroka. Potem drugiego. I kolejnego. Magia płynąca przez jego trzewia utrzymywała prawie pół-tonowego wojownika w powietrzu a nawet wznosiła go ku górze."

No i mam pytanie - czy wg Was talent umożliwia takie działania? Bo na moje odczucie to postać byłaby zaskoczona bez możliwości wykonania żadnej prostej akcji i po prostu runęłaby w dół.
 
 
Cryingorc 
Czeladnik VII Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 851
Skąd: Włocławek/Olsztyn
Wysłany: 2008-05-06, 15:34   

Proszę, kolejna nowa osoba. Witam serdecznie!
Dreyfuss, jeśli podobna sytuacja zdarzyłaby się na Mojej sesji, BG mógłby zareagować, jeżeli tylko wygrałby test inicjatywy. Ale jakoże PBF rządzi się innymi prawami, turlanie jest ograniczone, a oryginalne pomysły należy nagradzać dla powstania ciekawego zapisu przygody, możliwe, że nie robiłbym podobnych problemów.
_________________
Jestem Prawem - Chaosem, Przeznaczeniem - Losem.
Jestem Pasją - Horrorem, Przebudzeniem - Pogromem.
Wasze życia w Mych rękach... i nieszczęsnej k8.
 
 
 
mystic 
Czeladnik VII Kręgu
Emeryt


Wiek: 114
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 882
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-05-06, 16:06   

To akurat była moja wariacja artystyczna. Co do tego czy jest to do końca zgodne z działaniem talentu to się nie wypowiem bo nie mam po prostu podręcznika w domu, ale jakby ktoś z was mógł wkleić opis talentu to możemy podyskutować...
 
 
Kot 
Opiekun IX Kręgu
Wędrowiec


Wiek: 42
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 1329
Skąd: zadupie pomniejsze
Wysłany: 2008-05-06, 19:36   

Myślę, że takie użycie talentu zaakceptowałbym zamiast zwykłego testu reakcji. Zamiast inicjatywy byłby to test właśnie Powietrznego Chodu, który pozwoliłby w razie sukcesu rozpocząć chód w momencie aktywacji pułapki i nabrać dodatkowego rozpędu by uskoczyć na bezpieczny grunt.
_________________
Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
 
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2008-05-06, 20:35   

Ja z kolei zaakceptowałbym po udanym teście inicjatywy. Ewentualnie, gdyby pułapka była głęboka, talent pozwoliłby adeptowi zawisnąć w powietrzu po kilku metrach spadania, gdy już zorientowałby się w sytuacji.
_________________
Wojciech 'Sethariel' Żółtański
Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
 
 
 
Gerion 
Opiekun IX Kręgu
Troll Warrior


Wiek: 51
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 1091
Skąd: Poznaďż˝
Wysłany: 2008-05-06, 22:20   

Moja interpretacja:
Każda pułapka ma swoją inicjatywę. Test inicjatywy pułapki vs test inicjatywy postaci. Jeśli postać wygra inicjatywę - reaguje. Może użyć wszystko co ma na podorędziu. Jeśli nie - zadziała efekt pułapki.
Jesli wygra adept i ma powietrzny chód - zależy wszystko jak głęboko pod nim znajduje się grunt - wedle opisu z charakterystyki talentu.

pozdrawiam
Gerion
_________________
Moja wikipedia ED,
 
 
 
Dreyfuss 
Uczeń II Kręgu
Dreyfuss


Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-05-07, 10:40   

ok dzięki, mam już jasność - musi być określona inicjatywa postaci i pułapki, a Zaskoczenie odnosi się tylko do sytuacji zasadzki w walce

Nasuwa mi się wizja tego talentu jako Superwspinacza, czego wcześniej nie dostrzegałem. Mając go na wysokim 10 poziomie można się elegancko wspinać na 30 jardów i bez ryzyka odpadać od ściany! Robi wrażenie.
Mało tego. Pojawia mi się obraz gościa, który za pomocą Powietrznego chodu, haków i młotka, może pokonywać ogromniaste ściany, tak jak to powyżej opisywał Kot. Ryzykowne, ale możliwe.
Uzasadnia też dlaczego jest to talent dyscyplinarny Zwiadowcy i Powietrznego Żeglarza, chociaż dlaczego jest u Wojownika, to nieco trudniej mi pojąć - tak jakby był wyłącznie w pakiecie z Ciosem z powietrza.

No tak, to teraz inne pytanie - jeżeli postać spada z wysokości znacznie przekraczającej możliwość użycia Powietrznego chodu, np. z powietrznego drakkaru, to może użyć tego talentu do zmniejszenia obrażeń? Coś a la spadochron - czeka aż spadnie dostatecznie nisko, (hmm, dobrze brzmi ;-) ) po czym uruchamia magię dyscypliny amortyzując upadek?
 
 
Kot 
Opiekun IX Kręgu
Wędrowiec


Wiek: 42
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 1329
Skąd: zadupie pomniejsze
Wysłany: 2008-05-07, 13:47   

Cytat:
No tak, to teraz inne pytanie - jeżeli postać spada z wysokości znacznie przekraczającej możliwość użycia Powietrznego chodu, np. z powietrznego drakkaru, to może użyć tego talentu do zmniejszenia obrażeń? Coś a la spadochron - czeka aż spadnie dostatecznie nisko, (hmm, dobrze brzmi ;-) ) po czym uruchamia magię dyscypliny amortyzując upadek?

Przeczytaj opis dyscypliny - posiadacz talentu zawsze traktowany jest jakby spadał z mniejszej wysokości, a owa różnica zależy od poziomu talentu.
_________________
Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
 
 
 
Dreyfuss 
Uczeń II Kręgu
Dreyfuss


Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-05-07, 17:59   

niedokładnie napisałem

ciekawi mi czy ktoś z Was dopuściłby użycie talentu dla postaci, która odpadła z 50m ściany, leci w dół i w trakcie lotu uświadamia sobie "ech nic to, spadnę jeszcze troszkę i zaraz użyję Powietrznego chodu"?

jak dla mnie - jest to wątpliwe, a poniższy opis odnosi się do sytuacji, kiedy postać jest w trakcie używania Powietrznego chodu i nagle traci grunt pod nogami

If the adept somehow moves higher than this
(stepping off a cliff, for instance), he immediately falls to the
ground, but only takes Falling damage equal to the difference
between his Gliding Stride suspension limit and the actual height
fallen (see the Adventuring chapter on p. 107 of the Gamemaster’s
Compendium). If an adept stands still while more than a
yard above the ground, he slowly sinks to the ground.
 
 
Kot 
Opiekun IX Kręgu
Wędrowiec


Wiek: 42
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 1329
Skąd: zadupie pomniejsze
Wysłany: 2008-05-07, 23:07   

Dreyfuss napisał/a:
ciekawi mi czy ktoś z Was dopuściłby użycie talentu dla postaci, która odpadła z 50m ściany, leci w dół i w trakcie lotu uświadamia sobie "ech nic to, spadnę jeszcze troszkę i zaraz użyję Powietrznego chodu"?

W tej sytuacji mógłby użyć talentu w trakcie spadania, żeby zmniejszyć trochę obrażenia.
_________________
Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
 
 
 
razan 
Czeladnik V Kręgu


Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 143
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-14, 12:58   

Cześć wszystkim, sledze to forum już od jakiegoś czasu. Sam prowadzę od bardzo dawna. Takie małe pytanko: czy Powietrzny chód i Powietrzny Taniec wywołują nacisk na podłoże? Czyli jeśli postać używa aktualnie któregoś z nich, ale przechodzi nad zapadnią to czy uruchomi ta zapadnię, którą idąc normalnie by uruchomiła bo to mechanizm działający na nacisk? (głębokość jamy 100m niema szans by nawet 15 poziom powietrznego chodu dal rade dosięgnąć dna)
 
 
Cryingorc 
Czeladnik VII Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 851
Skąd: Włocławek/Olsztyn
Wysłany: 2008-06-14, 14:11   

Serdecznie witamy na forum! Wojownik ślizga się w powietrzu. Moim zdaniem nie ma więc mowy o nacisku na podłoże i pułapka nie zadziała. Pułapki działające na osoby które znajdą się w określonym zasięgu, jak choćby magiczne, oczywiście już zadziałałyby. Rzecz jasna bohater używający tych talentów musiałby wpierw wykryć pułapkę lub mieć niesamowite szczęście, że w tym akurat czasie używał talentu. Tak czy siak, magia unosi go w powietrze, więc nie oddziałuje on na powierzchnię inaczej jak tylko lekkim podmuchem.
_________________
Jestem Prawem - Chaosem, Przeznaczeniem - Losem.
Jestem Pasją - Horrorem, Przebudzeniem - Pogromem.
Wasze życia w Mych rękach... i nieszczęsnej k8.
 
 
 
birchie 
Uczeń IV Kręgu
Metal Fist Shaman


Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 94
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-15, 09:42   

Po co w takim wypadku określona wysokość na jakiej unosić się może i dlaczego np. po wypadnięciu z wiezy wojownik nie unosi sie w powietrzu,ale moze "jedynie" zmniejszyc obrażenia od upadku? tak jakby talent działał dopiero w pewnej odległości od podłoża... wydaje mi sie,ze jakis nacisk na podłoże jednak wystepuje...
_________________
Szaman wali pozytywem w twarz agresora... pozytywne fluidy...
 
 
 
Cryingorc 
Czeladnik VII Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 851
Skąd: Włocławek/Olsztyn
Wysłany: 2008-06-15, 11:38   

Po to określona wysokość, ponieważ talent nie jest lataniem, lecz CHODEM, lub TAŃCEM. Czemu miałbyś mieć możliwość wzbicia się na dwieście metrów w górę, skoro przeznaczeniem talentu jest jedynie dopadnięcie przeciwnika? Jeśli jednak odpowiada wam wizja powodowania nacisku, nic nie stoi na przeszkodzie, by w waszej grze magia wypychająca w górę Wojownika wypychała z tą samą siłą powietrze w podłoże.
_________________
Jestem Prawem - Chaosem, Przeznaczeniem - Losem.
Jestem Pasją - Horrorem, Przebudzeniem - Pogromem.
Wasze życia w Mych rękach... i nieszczęsnej k8.
 
 
 
mystic 
Czeladnik VII Kręgu
Emeryt


Wiek: 114
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 882
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-06-15, 11:41   

No na pewno nie przez nacisk na podłoże, jak sobie w ogóle wyobrażasz wywarcie nacisku powietrzem na podłoże na otwartej przestrzeni? Nawet w zamknięte pomieszczenie trzebaby wtłoczyć tyle powietrza, żeby się nie rozchodziło i pomieszczenie musiałoby być super szczelne.
 
 
Cryingorc 
Czeladnik VII Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 851
Skąd: Włocławek/Olsztyn
Wysłany: 2008-06-15, 11:48   

Mystic, a jak sobie wyobrażasz latającego gościa? Pod Wojownikiem jest magiczna, niewidoczna kapsuła równa jego objętości, wywierająca nacisk na podłoże. To chyba sugerują koledzy. :P
_________________
Jestem Prawem - Chaosem, Przeznaczeniem - Losem.
Jestem Pasją - Horrorem, Przebudzeniem - Pogromem.
Wasze życia w Mych rękach... i nieszczęsnej k8.
 
 
 
mystic 
Czeladnik VII Kręgu
Emeryt


Wiek: 114
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 882
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-06-15, 12:00   

Ale egzystencja owej kapsuły w naszym wymiarze fizycznym stanowi o niemożności przejścia pod owym lewitującym 10 metrów nad ziemią wojownikiem. Wykoncypuować to można stricte z faktu, iż kapsuła owa musi mieć gęstość ciała stałego, które odbijać będzie wszelkie przedmioty, jako że unieść musi wojownika :) Zatem przejść bezpośrednio pod owym "chodziarzem" nie nada.
 
 
Cryingorc 
Czeladnik VII Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 851
Skąd: Włocławek/Olsztyn
Wysłany: 2008-06-15, 12:06   

Słuszna uwaga. :] I w takim razie nie sposób chyba znaleźć wytłumaczenie wywoływania nacisku na podłoże (a tym samym zadzialania pułapki-zapadni).
_________________
Jestem Prawem - Chaosem, Przeznaczeniem - Losem.
Jestem Pasją - Horrorem, Przebudzeniem - Pogromem.
Wasze życia w Mych rękach... i nieszczęsnej k8.
 
 
 
sirserafin 
Czeladnik VII Kręgu
Human Archer


Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 610
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-06-15, 12:51   

W związku z powietrznym chodem od jakiegoś czasu ciekawią mnie trzy sprawy:

1) Maksymalna wysokość na jaką postać może się wznieść w powietrze i nie spaść to poziom talentu x 3 metry/jardy. Czy wg was możliwe jest aby wskoczyć (za pomocą innego talentu lub "po prostu") lub zostać wyrzuconym/ wystrzelonym na taką wysokość i się w powietrzu zatrzymać (wydając punkt wyczerpania) zamiast zacząć lot w dół?

2) Czy można chodzić nad lustrem wody?

3) Bardziej niż pytanie będzie to uwaga. Ja widzę powietrzny chód jako zwykłe chodzenie dla postaci, która je posiada. Talent przy poruszaniu się w poziomie nie kosztuje wyczerpania, więc po wzbiciu się już na powiedzmy pół metra można chodzić do woli. A jakie są korzyści? Nie pozostawia się choćby grama śladu na podłożu (więc nie da się takiej postaci wytropić przy użyciu zwykłego tropienia, ale przy użyciu powietrznego tropienia już tak...) i nie hałasuje. Zastanawia mnie natomiast czy jeśli teren faluje to trzeba wydawać punkt, aby te nierówności pokonać czy też odległość między terenem a postacią pozostaje stała.

Pozdrawiam
_________________
W szkole, kiedy kumple zażywali narkotyki, ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki...
Ostatnio zmieniony przez sirserafin 2008-06-15, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dreyfuss 
Uczeń II Kręgu
Dreyfuss


Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-06-15, 22:34   

razan napisał/a:
(głębokość jamy 100m niema szans by nawet 15 poziom powietrznego chodu dal rade dosięgnąć dna)

no to musieli ją Worstowie przysposobić, coby mieć 150% pewności że nic, nawet jakiś horror-olbrzym nie wylezie

a co do pytań Sirserafina

1) nie - jak dla mnie Powietrzny chód jest talentem dynamicznym, a więc efekt trzeba wypracować w czasie lub przestrzeni, stąd też wymóg wspinania się w górę, nie da się tego osiągnąć w jednej chwili; taki efekt raczej przewidywałbym dla czarów typu lewitacja

2) nie - w opisie jest "ground", a nie "surface"

3) pomysł świetny, gratulacje! wg mnie odległość między terenem a postacią pozostawałaby tak sama, talent się dostosowuje do podłoża

Przy takiej interpretacji zafrapowała mnie wizja adeptów podróżujących pół metra nad ziemią, których nie wytropią normalni Zwiadowcy, nie robiłby im także żaden trudny teren. Jacyś rabusie buchnęli ci kosztowności? porwali kogo? uciekli na bezdroża i wertepy? Nic to! Zatrudnij grupę Wojowników-Poduszkowców, którzy capną ich szybciej, niżby tamci się mogli spodziewać (nie mają minusów za trudny teren).
 
 
sirserafin 
Czeladnik VII Kręgu
Human Archer


Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 610
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-06-15, 23:20   

Cytat:
1) nie - jak dla mnie Powietrzny chód jest talentem dynamicznym, a więc efekt trzeba wypracować w czasie lub przestrzeni, stąd też wymóg wspinania się w górę, nie da się tego osiągnąć w jednej chwili; taki efekt raczej przewidywałbym dla czarów typu lewitacja

nie bardzo rozumiem, mimo wyjaśnienia, co masz na myśli pisząc "dynamiczny"...
ponadto... pisząc o wskakiwaniu miałem na myśli takie talenty jak great leap czy lizard leap, które by pozwalały wznieść się (wskoczyć) na maksymalną wysokość właśnie w trakcie jednej rundy (mniejszy koszt wyczeprania...) zamiast mozolnie wspinać się tam 2, 3 czy 4 (na jeden metr w górę trzeba przebyć 3 metry przed siebie, a w przypadku "leap'ów" jest to co najmniej pół na pół)...

Cytat:
2) nie - w opisie jest "ground", a nie "surface"


faktycznie jest "ground", ale tylko w przykładach "spada na/uderza o ziemię", a nie w samym opisie działania talentu...

Cytat:
3) pomysł świetny, gratulacje! wg mnie odległość między terenem a postacią pozostawałaby tak sama, talent się dostosowuje do podłoża

Przy takiej interpretacji zafrapowała mnie wizja adeptów podróżujących pół metra nad ziemią, których nie wytropią normalni Zwiadowcy, nie robiłby im także żaden trudny teren. Jacyś rabusie buchnęli ci kosztowności? porwali kogo? uciekli na bezdroża i wertepy? Nic to! Zatrudnij grupę Wojowników-Poduszkowców, którzy capną ich szybciej, niżby tamci się mogli spodziewać (nie mają minusów za trudny teren).


dzięki za docenienie pomysłu:-) ale co do "którzy capną ich szybciej, niżby tamci się mogli spodziewać (nie mają minusów za trudny teren)" to się nie zgadzam... opis talentu mówi o tym, ze można się poruszać co najwyżej z szybkością równej takiej jaką ma postać w walce, a więc nieszczególnie szybko...
_________________
W szkole, kiedy kumple zażywali narkotyki, ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo