Poprzedni temat :: Następny temat
Dodatek "Barsawia"
Autor Wiadomość
sqall 
Nowicjusz
Powietrzny Łupieżca

Wiek: 35
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 1
Skąd: Zelczyna
Wysłany: 2007-04-16, 15:38   Dodatek "Barsawia"

Witam,

Gram ze znajomymi już od paru lat i zdarzyliśmy zabrać prawie wszystkie dodatki, które zostały wydane po polsku. Brakuje nam tylko kilku pobocznych oraz jednego, jak nam sie wydaje ważnego, "Barsawii". Chciałem zapytać, czy szukanie tego dodatku ma sens i czy jest on bardzo przydatny? Jak na razie staramy się znaleźć kogoś kto mógłby odsprzedać swój egzemplarz, ale do tej pory nikogo nie znaleźliśmy. Na allegro na razie go nie ma, w kilku sklepach gdzie mają używki też go nie mieli.

Może nawet tutaj, na forum, znajdzie się ktoś kto ma jakimś dziwnym trafem dwa egzemplarze i byłby skłonny sprzedać jeden. Może ktoś zna kogoś kto już go nie potrzebuje i również chciałby się go pozbyć?
 
 
 
Cryingorc 
Czeladnik VII Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 851
Skąd: Włocławek/Olsztyn
Wysłany: 2007-04-16, 15:53   

Bądźcie cierpliwi i szukajcie na allegro. Od czasu do czasu się pojawia.
Jest niewątpliwie przydatny ze względu na opisy miast, przymierzy trolli, orkowych kawalerii i plemion, tajnych organizacji, ważniejszych BN-ów Barsawii, kilku stworów i skarbów magicznych itp, choć jest też trochę wodolejstwa, jak np powtórzony opis historii.

Jeśli natomiast masz w kolekcji Wężową Rzekę, Secret Societies of Barsaive, Throal: the Dwarf Kingdom, The Blood Wood, Survival Guide, Ork Nation of Cara Fahd, Crystal Raiders of Barsaive... to ten dodatek na niewiele Ci się przyda ;]
_________________
Jestem Prawem - Chaosem, Przeznaczeniem - Losem.
Jestem Pasją - Horrorem, Przebudzeniem - Pogromem.
Wasze życia w Mych rękach... i nieszczęsnej k8.
 
 
 
mystic 
Czeladnik VII Kręgu
Emeryt


Wiek: 114
Dołączył: 27 Maj 2006
Posty: 882
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-04-16, 18:04