No ja jeszcze z tego co pamiętam nie miałem takiej sytuacji, że ktoś "zarobił" sobie na znamię, ale kto wie, trzeba być gotowym na wszystko, a dzisiaj sesja i wiele się wyjaśni ;)
Warto byloby uzaleznic miejsce, w ktorym pojawia sie Rana Krwi, a po jej ewentualnym uleczeniu runiczna blizna od tego, w jaki sposob zostala popelniona zdrada/wystepek, podobnie, jak to jest przy opisach przysiag krwi.
Jesli jest to rana/blizna powstala w wyniku uzycia na przyklad Nazwania Zaklecia, optowalbym za pojawianiem sie znakow/ran na grzbietach dloni. Bylyby dosc widoczne, odpowiednio uciazliwe i pozostawialy odpowiednio niewygodne slady w postaci runicznych blizn.
Edit: Swoja droga niezly sposob na wpakowanie gracza w klopoty. Jesli posiada "neutralna" blizne, na przyklad uzyskana w wyniku wykorzystania magii poswiecenia, czy wlasnie Nazwania Zaklecia, mozna uznac, ze przecietny Dawca Imion i tak uzna go za zdrajce krwi.
_________________ Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
Rzeczywiście ciekawy pomysł na przygodę, ale wydaje mi się, że taka sytuacja mogłaby wystąpić raczej w jakiejś małej osadzie. Na pewno nie w dużym mieście ;)
Jestes pewien? A niby w jaki sposob wielkie miasto zwieksza inteligencje przecietnego tumana? Glupich nie sieja, a mimo to sa wszedzie, a ignorancja jest rownie powszechna, jak podatki.
_________________ Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
Nie wiem skąd czerpiecie inforamcje o klątwach w ED; widocznie w jakimś dodatku, którego nie posiadam.
Ja ostatnio rzuciłem na gracza klątwe, która była rytuałem pewnego maga. Do jej przygotowania potrzebny był sproszkowany róg jednorożca, kleszcze kraba jaskiniowego, silna trucizna usypiająca i jakiś przedmiot magiczny należący do postaci. Mag ów użył magii krwi łącząc ww. składniki i połączył wzorzec postaci ze specjalnie przygotowaną "klatką" w astrze, która powoduje powolną śmierć bohatera.
W przestrzeni astralnej bohatera otaczają jakby żyłki spaczonej magii, codziennie dochodząc w nowe miejsca ciała. Mniej więcej daje mu to 10 dni życia.
Aby odrówić klatwę należy oczywiście zabić maga, a także zniszczyć ową "klatkę". I to jedynie w 10 dni .
Wiek: 48 Dołączył: 02 Cze 2006 Posty: 192 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-04-04, 15:54
Klątwa jest zwyczajową nazwa na wiele efektów. Np. stałe zaklęcie, efekt magii krwi i/lub poświęcenia etc. W ed nie ma klątwy jako takiej.
To co tu opisują to efekt złamania przysiegi krwi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum