Jeśli już go gdzieś wrzucałem to proszę o usunięcie tematu... pamięć nie ta...
Wyjątki z naszego drużynowego forum:
sirserafin napisał/a:
Przeglądając forum RB natknąłem się na pomysł stworzenia amuletu krwi o nazwie Desperacki Unik.
Zasady działania identyczne jak w przypadku Desperackiego Ciosu i Desperackiego Czaru.
Założenie amuletu kosztuje 3 punkty obrażeń, które można wyleczyć dopiero po jego wykorzystaniu/zdjęciu. Dostrojenie amuletu do postaci również trwa 24 godziny od pierwszego założenia (później wystarczy wyleczyć obrażenia, które powodował amulet, założyć go z powrotem i już jest gotowy do użytku). A jaki efekt? Tak samo - bonus +6 tyle, że do wyniku testu Uniku.
Cena amuletu zbliżona do pozostałych - 300ss.
Rozwzorcowanie: 1, waga: 1, dostępność: unusual.
_________________ W szkole, kiedy kumple zażywali narkotyki, ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki...
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2009-05-20, 12:32, w całości zmieniany 4 razy
Wiek: 40 Dołączył: 24 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-20, 11:59
Ja nie widzę przeszkód.
Tylko chciałbym zobaczyć dla kogo on byłby dedykowany. W sensie jakie postaci powinny być według ciebie nim zainteresowane? Chodzi mi o sposób walki. Desperatek generalnie używają osobnicy, walczący godnie z dewizą, walnij go od razu tak, żeby już nie wstał. A tutaj nie bardo wiem. Pamiętaj, że jest już świetny amulet defensywny, osłabienie ciosu. Jeśli amulet ten nie wpasowuje się w żaden styl walki to nie widzę sensu tworzenia go. Każdy kolejny element ekwipunku spowalnia, robienie zakupów planowanie itd. Za duży wybór wcale nie jest dobry , nie rozwija systemu a jedynie go zaśmieca.
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2009-05-20, 12:30, w całości zmieniany 1 raz
Nie wrzucałeś, ale pamiętam, że o tym gadaliśmy kiedyś na gg.
Amulet całkiem w porządku. Może przydać się w przypadku na przykład Złodzieja. Lub jakiejś innej dyscypliny unikającej walki. W przypadku walki z silnym przeciwnikiem o wiele lepsze rozwiązanie od Osłabienia Ciosu. Zwłaszcza, jeśli chcemy uciec z pola walki w nienaruszonym prawie stanie. Jeżeli dostaniesz w ciosie 30-40 obrażeń to te -12 z Osłabienia Ciosu niewiele daje. Za to uniknięcie w ogóle ciosu to jest coś.
_________________ Wojciech 'Sethariel' Żółtański Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Amulet unikania pułapek to inne cudo... opisane w KCoT
KCoT, p. 245 napisał/a:
This blood charm looks similar to the initiative booster charm (Player’s Compendium, p. 446), though a bit smaller. When attached, the red-colored piece of crystal turns black as obsidian with the wearer’s blood. This causes 2 permanent Damage Points. For every 1 Strain Point of damage the wearer takes, the charm gives him a +1 bonus to his next Trap Initiative Test.
_________________ W szkole, kiedy kumple zażywali narkotyki, ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki...
Ostatnio zmieniony przez sirserafin 2009-05-21, 12:58, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum