Wiek: 40 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 851 Skąd: Włocławek/Olsztyn
Wysłany: 2008-06-15, 23:30
1. A Ja bym pozwolił, ale jeśli postać zostanie wystrzelona ponad próg na jaki mogłaby się wzbić, wtedy spadnie. Zacząć chodzić pozwoliłbym tylko w przypadku, gdy zostałaby wyrzucona delikatnie i w pozycji umożliwiającej rozpoczęcie chodu. Ewentualnie tu jakiś teścik Zręczności.
2. Nie można, jak pisał kolega.
3. Postać używająca talentu nie dotyka podłoża, ale jej ubrania wciąż ocierają się o ciało, zbroja brzęczy, płaszcz szeleści. Można zastosować bonus do skradania się, ale zważmy, że postać może przebyć dzięki temu talentowi sotusonkowo niedługi dystans w rundzie (czasem oczywiście wystarczający).
_________________ Jestem Prawem - Chaosem, Przeznaczeniem - Losem.
Jestem Pasją - Horrorem, Przebudzeniem - Pogromem.
Wasze życia w Mych rękach... i nieszczęsnej k8.
Wiek: 114 Dołączył: 27 Maj 2006 Posty: 882 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-06-15, 23:47
A ja bym pozwolił nad wodą, a co do wystrzelenia to sam nie wiem. Niby jest ground,ale ja sam tworząc opis takiego talentu używałbym słowa ziemia raczej niż powierzchnia.
nie bardzo rozumiem, mimo wyjaśnienia, co masz na myśli pisząc "dynamiczny"...
Kwestia odczucia chyba - zarówno Gadzi skok jak i Powietrzny chód wymagają działania całego ciała (pomimo różnicy mechanicznej w Wyczerpaniu), a to działanie ma swój początek (bycie na ziemi), środek (ruch w górę) i koniec w postaci efektu ("hej hej patrzcie jak jestem wysoko!").
Dlatego dla mnie jakaś nienaturalna jest możliwość dawania tego samego efektu bez całego działania. Słowem, jeśli Chód i Skok, to musi być chodzenie i skakanie, a nie zawiśnięcie, wystrzelenie itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum