Poprzedni temat :: Następny temat
ED3 Elemental earth
Autor Wiadomość
voyager156 
Uczeń II Kręgu


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 45
Skąd: ��dďż˝
Wysłany: 2011-05-13, 23:05   ED3 Elemental earth

Gamemaster's Guide ---> 194s. ---> Rockworm.

W opisie pisze, ze owe istoty czesto przebywaja w miejscach gdzie mozna znalesc zloza elemental earth. Jak wyglada taka ziemia? (wiem ze gdzies to bylo, ale nie moge znalesc opisu). Jakie sa zasady wydobywania takich zloz (mechanika) i czy potrzeba do tego jakiegos specjalnego sprzetu?
 
 
Kotul 
Uczeń III Kręgu

Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-06, 14:42   

Player's Companion - 158s. Tylko tyle znalazłem. O sprzecie specjalistycznym tam nic nie mówią, jednak jeśli jądra żywiołu ziemi ( ;) ) są na pewnej głębokości to się chyba trzeba zaopatrzyć.
 
 
Gerion 
Opiekun IX Kręgu
Troll Warrior


Wiek: 51
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 1091
Skąd: Poznaďż˝
Wysłany: 2011-06-09, 18:02   

W Classicu każdy MŻ ma na niskiej magii wydobycie esencji żywiołu. Nie wiemjak to jest w ED3. Kiedyś w polskim dodatku do ED opisano trochę sposób zbierania żywiołu ognia znad Morza Smierci.
Z żywiołem ziemi jest prościej. Esencja bywa zazwyczaj przy każdej głębszej kopalni, i przy okazji wydobycia rudy żelaza/srebra/miedzi zorganizowane grupy pod kierunkiem MŻ zbierała ziarna esencji żywiołu ziemi. Mechanika była taka, że zbieranie zajmowało jeden dzień. MŻ wykonywał test niskiej magii, trudność była bodajże 6, abo 8 (sprawdźcie) i za każdy poziom sukcesu udawało się pozyskać jedno ziarno esencji.

pozdrawiam
_________________
Moja wikipedia ED,
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo