Poprzedni temat :: Następny temat
Ceny przekucia broni
Autor Wiadomość
sqrpi 
Nowicjusz

Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 6
Wysłany: 2006-11-05, 17:01   Ceny przekucia broni

Jestem ciekawy ile kosztuje przekucie broni(kolejne bo raz przekulem a ceny nie pamietam) ile mozna przekuwac bron...jestem tez cieakw ile by kosztowalo umagicznienie broni oraz jak sie wtedy dostarajam( no bo jak znajdywalem taki wyjatkowy eqip to po prostu poznawalem kto nim wladal jak sie nazywa miecz, a jak robie swoj to przeciez sam tworze jego historie i sam go nazywam wiec co robic aby sie dostroic) tylko mnie nie odsylajcie do ksiegi bo nie posiadam......z gory dzieki

[Mod edit: Sqrpi - nie spiesz się tak jak piszesz, prosze popraw wszystkie literowki, bo post momentami jest nieczytelny]
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2008-12-29, 03:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2006-11-05, 20:54   

Ceny przekucia masz w podreczniku podstawowym: 50 srb x poziom talentu Przekucie Ostrza tego ktory przekuwa bron.

Co do ilości przekuć to z tego co wiem sa dwie wersje.

Jedna standardowa z podrecznika mowi o maksymalnej liczbie przekuc rownej poziomowi talentu, czyli 15 razy, jezeli bedzie sie mialo szczescie spotkac kogos z takim poziomem Przekucia Ostrza.

Druga wersja z jednego z dodatkow mowi o tym ze maksymalny stopien broni po przekuciu moze wynosic da razy tyle ile podstawowy stopien obrazen. Czyli w przypadku krotkiego miecza max wynosilby 8 stopien obrazen.

A umagicznianie to skomplikowana sprawa, zwlaszcza ze istnieje wiele rodzajow umagiczniania. Zwykle jest to bardzo czasochlonne. Nie wystarczy nazwac przedmiot, samo nazwanie sprawdza sie w umagicznianiu naprawde rzadko i tylko w wyjatkowych okolicznosciach. Aby umagicznic w ten sposob przedmiot trzeba za jego pomoca dokonac czegos naprawde imponujacego, a to i tak nie da stuprocentowej pewnosci.

Rozumiem wiec, ze chodzi o zwykle przedmioty watkowe. By stworzyc przedmiot watkowy, trzeba byc Mistrzem Zywiolow 3 kregu, Ksenomanta, Czarodziejem lub Zbrojmistrzem na 5 kregu,

Rytual tworzenia takiego przedmiotu trwa 1 miesiac, podczas ktorego postac moze wykonywac tylko naprostsze czynnosci (jedzenie, spanie, czytanie, rytualy karmiczne). Po tym czasie wykonuje sie test niskiej magii (krag/2+stopien percepcji). Poziomem trudnosci jest suma obrony magiczne i maksymalnej liczby watkow przedmiotu ktory ma powstac. Dla dlugiego luku watkowego byloby to 13+2=15. Przedmiot uzyskuje imie, ktore rownoczesnie staje sie jedynym tajnikiem.

Koszt materialow potrzebnych do przeprowadzenia rytualu wynosi od ćwierci do połowy ceny gotowego przedmiotu. Czyli w przypadku Dlugiego Luku to byloby okolo 500-900 srb.

Pozdrawiam

Seth
 
 
 
Sir Valeq 
Uczeń IV Kręgu
Gracz


Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 82
Skąd: Włocławek/Łódź
Wysłany: 2006-11-05, 23:07   

Seth napisał/a:

Rytual tworzenia takiego przedmiotu trwa 1 miesiac, podczas ktorego postac moze wykonywac tylko naprostsze czynnosci (jedzenie, spanie, czytanie, rytualy karmiczne). Po tym czasie wykonuje sie test niskiej magii (krag/2+stopien percepcji). Poziomem trudnosci jest suma obrony magiczne i maksymalnej liczby watkow przedmiotu ktory ma powstac. Dla dlugiego luku watkowego byloby to 13+2=15. Przedmiot uzyskuje imie, ktore rownoczesnie staje sie jedynym tajnikiem.

Trudność można obniżać. Obniżyć ją mogą wplecione ziarna esencji żywiołu (chyba o 1 za każde ziarno - co oczywiście kosztuje), czy też np. wykonanie przez wytrawnego artystę-rzemieślnika odpowiednich magicznych run czy znaków. I całe szczęście, bo bez tego testy te są, nie powiem, trudne. :)
_________________
"We cannot all be masters." - William Shakespeare

http://artofcreation.strefa.pl
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2006-11-06, 03:15   

Sir Valeq napisał/a:

Trudność można obniżać. Obniżyć ją mogą wplecione ziarna esencji żywiołu (chyba o 1 za każde ziarno - co oczywiście kosztuje), czy też np. wykonanie przez wytrawnego artystę-rzemieślnika odpowiednich magicznych run czy znaków. I całe szczęście, bo bez tego testy te są, nie powiem, trudne. :)


Tak zgadza sie. Oprocz tego test umagicznienia moze ulatwic wplecenie orichalku (-1 za kazde 1000 srb orichalku), uwiezienie w przedmiocie ducha, uzycie zywego krysztalu, dodatkowe przygotowania (-1 za kazdy dodatkowy tydzien), uzycie umiejetnosi artystycznych, runy, symbole itd.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo