Poprzedni temat :: Następny temat
[ED3] Odpowiedniość przeciwnika do Kręgu
Autor Wiadomość
Kotul 
Uczeń III Kręgu

Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-24, 15:40   [ED3] Odpowiedniość przeciwnika do Kręgu

Po czytaniu podrecznika do 3 edycji zdziwilo mnie dostosowanie poziomu przeciwnika do poziomu postaci, a dokladnie chodzi mi o zywotrupa.

Staty.
Obrona fizyczna: 6 Pancerz fizyczny: 0
Atak: 7 Obrazenia:9
Prog zycia: 51 Ran: 11

Ilosc akcji: 1 (4 - gdy dostanie rane)

Wydaje mi sie ze pierwszopoziomowe postacie bez problemu sobie poradza z tym przeciwnikiem.

Biorac 1 kregowego trubadura z podstawki:
Obrona fizyczna: 7 Pancerz fizyczny: 4
Atak: 6+1 (bron biala) Obrazenia: 9 (short sword)
Prog przytomnosci: 24 Prog ran: 8

Zauwazmy ze jest to postac bardzo slaba w walce fizycznej. A jednak wydaje mi sie ze szansa pokonania zywotrupa przez nia jest dosc duza (60%)

W zasadzie zywotrup ma tylko 51 do 24 hp (pancerz 4 do 0 dla trubadura, obrona 7 do 6 dla trubadura).

Gdy wezmiemy t'skrandzkiego fechmistrza w zasadzie zywotrup moze sie schowac.

Pytanie wiec moje brzmi. Co (poza pedekami) oznacza dostosowanie poziomu? W d&d 4.0 jest to dosc proste (i opisane). Tutaj nie znalazlem odpowiedniej informacji.
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2009-12-24, 17:02, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
Kot 
Opiekun IX Kręgu
Wędrowiec


Wiek: 42
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 1329
Skąd: zadupie pomniejsze
Wysłany: 2009-12-24, 22:43   

Trzeba jednakże pamiętać o kilku dość istotnych elementach. Żywotrupa nie da się zastraszyć, sprowokować, przekonać, czy w inny sposób pokonać bez uciekania się do walki. Poza tym - żywotrupy są nieumarłe, co daje im dodatkową przewagę. Plus, zwykle są przedłużeniem woli Horrora, który może (jeśli ma taką możliwość) kierować nimi samodzielnie, czyniąc ich niezwykle groźnymi przeciwnikami.
Normalnego Dawcę Imion łatwiej pokonać. Wystarczy tylko sprowadzić go do obrażeń równych wartości Progu Przytomności. Nieumarli nie posiadają takowego.

P.S. Pisanie o "hapekach" jest irytujące. Przynajmniej dla mnie.
_________________
Mariusz "Kot" Butrykowski
"The only way to keep them in line is to bury them in a row..."
 
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2009-12-24, 23:00   

Pomijając kwestię, że u żywotrupów OS to najwyższa z Obron.

Mniejsza o to. Wiele taktyk przeciw zwykłym Dawcom Imion nie zadziała. Pierwsze, Riposta na standardowego żywotrupa jest bezużyteczna (atakują wręcz, więc nie ma jak ripostować ataki bronią białą). Drugie, bardzo łatwo wyposażyć żywotrupa w nawet najsłabszy oręż czy zbroję, przy czym to pierwsze przy ataku może mieć duże znaczenie (zwykły miecz daje już o 2 stopnie większy Stopień Obrażeń). Trzy, odporność na zastraszanie, wszelkie efekty strachu odpadają. Cztery, wspomniany przez Kota brak Progu Przytomności. Pięć, dość ciekawa kewstia wprowadzona w ED3 - W czasie Furii (Rage), żywotrup nie tylko ma 4 ataki w rundzie, ale także jest odporny na wszelkie modyfikatory od ran czy Osaczenia. Ponadto Furia wcale nie zmusza Żywotrupa do wykonania Agresywnego Ataku, choć na pewno będzie to dość często wykorzystywana Opcja Walki.

Żeby zobaczyć tak naprawdę, trzeba by zrobić testy na conajmniej kilkunastu przypadkach, ale patrząc na potencjał, będąc postacią 2-3 Kręgową wcale nie byłoby mi do śmiechu widząc żywotrupa.

A wracając do głównego pytania:

Dostosowanie Kręgu oprócz Punktów Legend oznacza także potencjalne zagrożenie jakie istota stanowi. Jest to wytłumaczone w Gamemaster's Companion dokładniej. Choć sam ostatnio chwilę musiałem nad tym posiedzieć (ale głównie dlatego, że na ostatniej przygodzie jechałem statsami przeciwników jeszcze z Classica - choć z przygody, gdzie były dośc zmodyfikowane). Taki żywotrup z oznaczeniem 3 Krąg byłby właśnie dla 1 adepta 3 Kręgu odpowiednim przeciwnikiem, tzn stanowiącym wyzwanie, a jednocześnie nie za trudnym (Choć wiadomo, że to też czasem kwestia indywidualna, stąd mam Pulę na 3 Krąg, przy której to możemy sobie sami stwierdzić jak dużo z tej Puli tak naprawdę PL przyznamy - minimum lub maksimum lub średnio, w zależności od tego jak bardzo przeciwnik "podpasował" grupie.)
_________________
Wojciech 'Sethariel' Żółtański
Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2009-12-24, 23:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kotul 
Uczeń III Kręgu

Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-31, 13:35   

Przeprowadziłem testy na zasadzie: biją się bronią ręczną, jak żywotrup dostanie ranę przechodzi do opcji agresywnego ataku a wtedy trubadur walczy defensywnie.

Na 100 walk 57 wygrał trubadur.

Piszecie też o obronie społecznej żywotrupa. Zakładam że trubadur (postać całkowicie socjalna), olewa talenty społecdzne i walczy wręcz (a więc w sposób w jaki jest cienki jak d*** węża).
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2009-12-31, 13:50   

No to Zonk...

Tylko jeszcze zapytam odnośnie testów, czy pamiętałeś, że przy Defensywie ma się -3 do Wszystkich testów (łącznie z testami obrażeń)?

Fajny byłby zapis np. 10 takich walk... no ale wiem, że to sporo pracy, a i tak jestem pełen podziwu, że Ci się chciało 100 walk przeprowadzić.
_________________
Wojciech 'Sethariel' Żółtański
Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
 
 
 
Kotul 
Uczeń III Kręgu

Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-31, 14:04   

Programik do symalacji tej walki w R napisałem. Kurde, zapomniałem o -3 do obrażeń - mój błąd. W każdym razie w sobotę poprowie i spisze wyniki z większej próbki. Teraz nie mam czasu za bardzo. Sylwester idzie i czas spedzam z Beatą.
 
 
Sethariel 
Opiekun X Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1861
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2009-12-31, 14:12   

Program... że też o tym nie pomyślałem.

Sprawdź jeszcze raz wszystkie modyfikatory wynikające czy to z Agresywnego czy Defensywnego, czekamy na wyniki :)

P.S. Udanego Sylwestra, pozdrów Beatę ;)
_________________
Wojciech 'Sethariel' Żółtański
Gry-Fabularne.pl - serwis o grach fabularnych
 
 
 
Kotul 
Uczeń III Kręgu

Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-01-02, 00:28   

Przyznaje sie do niedopatrzenia. W moj wczesniejszy algorytm wdarł się błąd.

Szanse zwycięstwa żywotrupa wynoszą około 90 % w tym przypadku.

10 walk:
Spoiler:

Walka 1
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 5 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:2 Pudło
Zywotrup - atak  Atak:2 Pudło
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 51
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 5 zywotrup: 3
Trubadur - atak  Atak:23 Obrazenia: 12
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:13 Obrazenia: 10
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:11 Obrazenia: 11
Zywotrup - agresywny atak 3 Atak:10 Obrazenia: 5
Zycie trubadur: -2 Zycie zywotrup: 37
Walka 2
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 4 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:4 Pudło
Zywotrup - atak  Atak:2 Pudło
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 51
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 1 zywotrup: 1
Trubadur - atak  Atak:7 Obrazenia: 10
Zywotrup - atak  Atak:9 Obrazenia: 12
Zycie trubadur: 12 Zycie zywotrup: 41
Runda: 3
Inicjatywa - trubadur: 3 zywotrup: 3
Trubadur - atak  Atak:3 Pudło
Zywotrup - atak  Atak:7 Obrazenia: 3
Zycie trubadur: 9 Zycie zywotrup: 41
Runda: 4
Inicjatywa - trubadur: 19 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:4 Pudło
Zywotrup - atak  Atak:1 Pudło
Zycie trubadur: 9 Zycie zywotrup: 41
Runda: 5
Inicjatywa - trubadur: 7 zywotrup: 11
Zywotrup - atak  Atak:10 Obrazenia: 3
Trubadur - atak  Atak:5 Pudło
Zycie trubadur: 6 Zycie zywotrup: 41
Runda: 6
Inicjatywa - trubadur: 5 zywotrup: 4
Trubadur - atak  Atak:15 Obrazenia: 10
Zywotrup - atak  Atak:9 Obrazenia: 5
Zycie trubadur: 1 Zycie zywotrup: 31
Runda: 7
Inicjatywa - trubadur: 1 zywotrup: 4
Zywotrup - atak  Atak:3 Pudło
Trubadur - atak  Atak:4 Pudło
Zycie trubadur: 1 Zycie zywotrup: 31
Runda: 8
Inicjatywa - trubadur: 5 zywotrup: 3
Trubadur - atak  Atak:10 Obrazenia: 12
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:7 Obrazenia: 15
Zycie trubadur: -14 Zycie zywotrup: 19
Walka 3
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 9 zywotrup: 15
Zywotrup - atak  Atak:10 Obrazenia: 2
Trubadur - atak  Atak:6 Obrazenia: 12
Zycie trubadur: 22 Zycie zywotrup: 39
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 5 zywotrup: 4
Trubadur - atak  Atak:-1 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:13 Obrazenia: 9
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:10 Obrazenia: 4
Zywotrup - agresywny atak 3 Atak:4 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 4 Atak:8 Pudło
Zycie trubadur: 9 Zycie zywotrup: 35
Runda: 3
Inicjatywa - trubadur: 8 zywotrup: 5
Trubadur - atak  Atak:0 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:10 Obrazenia: 5
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:10 Obrazenia: 2
Zywotrup - agresywny atak 3 Atak:9 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 4 Atak:19 Obrazenia: 11
Zycie trubadur: -9 Zycie zywotrup: 32
Walka 4
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 6 zywotrup: 3
Trubadur - atak  Atak:4 Obrazenia: 14
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:8 Obrazenia: 4
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:14 Obrazenia: 15
Zywotrup - agresywny atak 3 Atak:4 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 4 Atak:4 Pudło
Zycie trubadur: 5 Zycie zywotrup: 33
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 6 zywotrup: 5
Trubadur - atak  Atak:-1 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:14 Obrazenia: 8
Zycie trubadur: -3 Zycie zywotrup: 33
Walka 5
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 2 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:11 Obrazenia: 5
Zywotrup - atak  Atak:3 Pudło
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 46
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 1 zywotrup: 1
Trubadur - atak  Atak:7 Obrazenia: 7
Zywotrup - atak  Atak:5 Pudło
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 39
Runda: 3
Inicjatywa - trubadur: 6 zywotrup: 4
Trubadur - atak  Atak:2 Pudło
Zywotrup - atak  Atak:2 Pudło
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 39
Runda: 4
Inicjatywa - trubadur: 2 zywotrup: 11
Zywotrup - atak  Atak:4 Pudło
Trubadur - atak  Atak:9 Obrazenia: 11
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 28
Runda: 5
Inicjatywa - trubadur: 3 zywotrup: 4
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:4 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:14 Obrazenia: 8
Zywotrup - agresywny atak 3 Atak:5 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 4 Atak:14 Obrazenia: 6
Trubadur - atak  Atak:-2 Pudło
Zycie trubadur: 10 Zycie zywotrup: 24
Runda: 6
Inicjatywa - trubadur: 9 zywotrup: 1
Trubadur - atak  Atak:0 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:10 Obrazenia: 6
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:9 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 3 Atak:25 Obrazenia: 15
Zycie trubadur: -11 Zycie zywotrup: 22
Walka 6
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 7 zywotrup: 3
Trubadur - atak  Atak:2 Pudło
Zywotrup - atak  Atak:7 Obrazenia: 10
Zycie trubadur: 14 Zycie zywotrup: 51
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 1 zywotrup: 4
Zywotrup - atak  Atak:5 Pudło
Trubadur - atak  Atak:9 Obrazenia: 4
Zycie trubadur: 14 Zycie zywotrup: 47
Runda: 3
Inicjatywa - trubadur: 2 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:8 Obrazenia: 6
Zywotrup - atak  Atak:3 Pudło
Zycie trubadur: 14 Zycie zywotrup: 41
Runda: 4
Inicjatywa - trubadur: 15 zywotrup: 5
Trubadur - atak  Atak:5 Obrazenia: 5
Zywotrup - atak  Atak:6 Pudło
Zycie trubadur: 14 Zycie zywotrup: 36
Runda: 5
Inicjatywa - trubadur: 9 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:7 Obrazenia: 14
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:11 Obrazenia: 10
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:14 Obrazenia: 19
Zycie trubadur: -15 Zycie zywotrup: 21
Walka 7
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 1 zywotrup: 5
Zywotrup - atak  Atak:9 Obrazenia: 2
Trubadur - atak  Atak:8 Obrazenia: 7
Zycie trubadur: 22 Zycie zywotrup: 44
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 9 zywotrup: 7
Trubadur - atak  Atak:8 Obrazenia: 7
Zywotrup - atak  Atak:4 Pudło
Zycie trubadur: 22 Zycie zywotrup: 37
Runda: 3
Inicjatywa - trubadur: 1 zywotrup: 3
Zywotrup - atak  Atak:2 Pudło
Trubadur - atak  Atak:8 Obrazenia: 3
Zycie trubadur: 22 Zycie zywotrup: 34
Runda: 4
Inicjatywa - trubadur: 2 zywotrup: 3
Zywotrup - atak  Atak:5 Pudło
Trubadur - atak  Atak:11 Obrazenia: 6
Zycie trubadur: 22 Zycie zywotrup: 28
Runda: 5
Inicjatywa - trubadur: 2 zywotrup: 1
Trubadur - atak  Atak:11 Obrazenia: 5
Zywotrup - atak  Atak:10 Obrazenia: 2
Zycie trubadur: 20 Zycie zywotrup: 23
Runda: 6
Inicjatywa - trubadur: 7 zywotrup: 4
Trubadur - atak  Atak:8 Obrazenia: 6
Zywotrup - atak  Atak:1 Pudło
Zycie trubadur: 20 Zycie zywotrup: 17
Runda: 7
Inicjatywa - trubadur: 5 zywotrup: 1
Trubadur - atak  Atak:3 Obrazenia: 24
Zycie trubadur: 20 Zycie zywotrup: -7
Walka 8
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 6 zywotrup: 4
Trubadur - atak  Atak:9 Obrazenia: 4
Zywotrup - atak  Atak:5 Pudło
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 47
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 6 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:5 Obrazenia: 6
Zywotrup - atak  Atak:8 Obrazenia: 0
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 41
Runda: 3
Inicjatywa - trubadur: 4 zywotrup: 5
Zywotrup - atak  Atak:5 Pudło
Trubadur - atak  Atak:6 Obrazenia: 10
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 31
Runda: 4
Inicjatywa - trubadur: 5 zywotrup: 4
Trubadur - atak  Atak:4 Obrazenia: 24
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:13 Obrazenia: 3
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:14 Obrazenia: 7
Zywotrup - agresywny atak 3 Atak:14 Obrazenia: 8
Zywotrup - agresywny atak 4 Atak:6 Pudło
Zycie trubadur: 6 Zycie zywotrup: 3
Runda: 5
Inicjatywa - trubadur: 1 zywotrup: 2
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:17 Obrazenia: 15
Zycie trubadur: -9 Zycie zywotrup: 3
Walka 9
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 3 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:16 Obrazenia: 5
Zywotrup - atak  Atak:7 Obrazenia: 8
Zycie trubadur: 16 Zycie zywotrup: 46
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 8 zywotrup: 5
Trubadur - atak  Atak:9 Obrazenia: 20
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:12 Obrazenia: 13
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:13 Obrazenia: 8
Zycie trubadur: -5 Zycie zywotrup: 25
Walka 10
Runda: 1
Inicjatywa - trubadur: 4 zywotrup: 5
Zywotrup - atak  Atak:2 Pudło
Trubadur - atak  Atak:4 Obrazenia: 8
Zycie trubadur: 24 Zycie zywotrup: 43
Runda: 2
Inicjatywa - trubadur: 3 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:20 Obrazenia: 7
Zywotrup - atak  Atak:7 Obrazenia: 1
Zycie trubadur: 23 Zycie zywotrup: 36
Runda: 3
Inicjatywa - trubadur: 4 zywotrup: 2
Trubadur - atak  Atak:3 Obrazenia: 16
Zywotrup - agresywny atak 1 Atak:6 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 2 Atak:7 Obrazenia: 13
Zywotrup - agresywny atak 3 Atak:4 Pudło
Zywotrup - agresywny atak 4 Atak:16 Obrazenia: 11
Zycie trubadur: -1 Zycie zywotrup: 17
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2010-01-02, 19:22, w całości zmieniany 13 razy  
 
 
sirserafin 
Czeladnik VII Kręgu
Human Archer


Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 610
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-01-02, 00:51   

Ciekawy pomysł z tą ukrytą wiadomością, wszakże prawdopodobieństwo mojej odpowiedzi byłoby większe gdybym ją widział, bo tak to niby o czym mam się wypowiadać?

Edit:
Wygląda dziwnie... w każdym razie... dosyć ciekawe jest prowadzenie walki w taki sposób, by zadając pierwsze kilka ciosów nie spowodować Rany, a później zadać potężny ostateczny cios, ale przy edkowej losowości i w sprawie testów ataku i obrażeń wychodzi, ze żadna taka "taktyka" nie ma sensu ;-)

Widzę, że wziąłeś pod uwagę to, iż każdy Agresywny Atak kosztuje punkt Wyczerpania... Opis Żywotrupa mówi o 10 rundach furii i czterech atakach - 10 x 4 = 40 + 11 za Ranę, która jest konieczna, aby wywołać furię, oznaczają, że wystarczy się bronić, aby po tych 10 rundach Żywotrup padł z Wyczeprania (Próg Życia 51). IMO: Głupie. Zamiast Żywotrup powinno się to to nazywać kamikadze lub podobnie...

Tylko w sumie czemu nie atakować czegoś co ma 3 Obrony Fizycznej i nie ma Panerza, a jeśli ewentualnie go posiada to i tak przebija się go wówczas przy wyniku 8 lub większym...
_________________
W szkole, kiedy kumple zażywali narkotyki, ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki...
Ostatnio zmieniony przez sirserafin 2010-01-02, 01:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Habib 
Opiekun IX Kręgu
Smok Karatenga


Wiek: 40
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 1005
Skąd: Czďż˝stochowa
Wysłany: 2010-01-02, 00:51   

Kotul napisał/a:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość

Lol. Aż coś napiszę.

Kotul napisał/a:
Szanse zwycięstwa żywotrupa wynoszą około 81,5 % w tym przypadku.

A dla gościa z 3 Kręgu jakby to wyglądało?
_________________
Habibsite.pl
 
 
Cryingorc 
Czeladnik VII Kręgu


Wiek: 40
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 851
Skąd: Włocławek/Olsztyn
Wysłany: 2010-01-02, 06:34   

Ano, czyli jednak zgadza się dostosowanie żywotrupa do 3 kręgu.
Nie wypowiadałem się w temacie, ale dziwne wydawały Mi się wyniki walki na korzyść Trubadura. :)
Ponadto, żywotrupy są silniejsze niż w 1 edycji. W przypadku tych stworów bardzo ważna jest Zręcznośc postaci, a co za tym idzie Obrona Fizyczna. Zwinni bohaterowie rozkładają je bez większego problemu, inni mogą mieć poważne kłopoty i szybko odpaść. Zależy na co kosa trafi.
IMHO jest za to sporo innych, niezrozumiałych Mi zmian w statach stworów; vide sokół, który rozkłada psa bojowego, a przeciwnikiem dla niego z adekwatnego kręgu jest słoń.
Trollom jaskiniowym, czy espagrom też np zwiększono Progi Obrażeń. Nie do końca rozumiem te zmiany, a większe Progi niepotrzebnie wydłużają walkę. ;)
_________________
Jestem Prawem - Chaosem, Przeznaczeniem - Losem.
Jestem Pasją - Horrorem, Przebudzeniem - Pogromem.
Wasze życia w Mych rękach... i nieszczęsnej k8.
Ostatnio zmieniony przez Cryingorc 2010-01-02, 06:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kotul 
Uczeń III Kręgu

Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-01-02, 09:52   

Niestety trzeba przyjac jakas strategie walki. Zywotrup wpada w szał, szał oznacza dla mnie ze atakuje bez opamietania - jak nic agresywny atak.

Dla przykładowego wojownika z podrecznika przy tej taktyce (uzywa on tylko broni białej - zero uników itp), szansa zwyciestwa wynosiła u mnie 50%, dla fechmistrza 83%. Pamietac nalezy ze na przykład elfi trubadur ma wiecej szybkosci niz zywotrup i bron miotana wiec na terenie nieograniczonym jest w stanie tego przeciwnika wymanewrować. (doprowadzic do tego by zawsze przed atakiem używał double-move).

I przepraszam za uzycie "hide", myslalem ze bedzie działać jak na forum poltera.

EDIT:

Habib napisał/a:
A dla gościa z 3 Kręgu jakby to wyglądało?


Trudno powiedzieć. Wszystko zależy od sprzętu, poziomu talentów i umiejętności.

Bo z tego co widzę w opisie tej dyscypliny zwiększy się tylko wytrzymałość. (broń białą postać przykładowa ma z umiejętności)

Przy progu przytomności trubadura 39 (o 15 większym), żywotrup wygrywa na ~80%. Gdy prog przytomności wynosi 100 żywotrup wygrywa na 45%.
Przy okazji znalazłem w mej symulacji kolejny błąd (ech... tak to jest jak sie cos robi na szybko). Wychodzi mi jednak ze na 1 kregu przykładowy trubadur ma szanse 10%.
Ostatnio zmieniony przez Sethariel 2010-01-02, 23:56, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo