Forum EARTHDAWN.PL
Forum fanów gry Earthdawn

Earthdawn - Ciut wiedzy o orichalku

Habib - 2008-11-04, 01:11
Temat postu: Ciut wiedzy o orichalku
[Nie 14:10] Dziewic: Chopaki... jaką obronę magiczną ma orichalk ? a esencje żywiołów ?

[Nie 14:46] sirserafin: przejrzałem rozdział o esencjach i w sumie nie wiem co ci napisać... za ob. mag chyba można by przyjąć 6 (bo wartości jako takich nie znalazłem), ale jeśli zamierzasz ich używać do umagiczniania przedmiotów, łączenia czy tworzenia orichalku lub chodzi ci o szukanie i eksplorację złóż to dla takich działań są podane stopnie trudności

[Nie 16:49] Dziewic: chodzi o spojrzenie na to w przestrzeni astralnej, zwłaszcza ten orichalk

[Nie 16:58] sirserafin: obrona magiczna przestrzeni astralnej to 6, jesli chcesz badać jakiś przedmiot to musisz rzucać na jego ob. mag.... ale co ty chcesz zobaczyć w esencji czy orichalku? nawet normalnie widać, że to esencja a tamto orichalk...

[Nie 17:29] Dziewic: mam Ksenomante, który ma splugawioną monetę orichalkową - tego, że jest splugawiony jeszcze nie wie, ale jeśli ją zbada astralnie...

[Nie 17:30] sirserafin: hmmm... a jeśli chodzi ci o to czy można patrzeć PRZEZ orichalk to myslę, że wygląda to tak samo jak w przypadku esencji ziemi i "przedmiotów" oraz istot żywych czyli - nie można


[Nie 17:32] sirserafin: to chyba już wie;-) chyba, że tutaj nie zagląda :-D a serio... może trudnością wykrycia, ze moneta jest splugawiona byłaby obr. mag. Horrora?
cos mi sie jeszcze kojarzy, że żeby takie coś odkryć potrzeba ogromnego sukcesu

[Nie 17:39] Dziewic: tzn. przy ogromnym to chciałem mu powiedzieć, że widzi dołączony do monety wątek wyglądający na utkany przez Horrora, ale że jest splugawiona chciałem powiedzieć przy mniejszym... no i zastanawiam się przy jakim wyniku wogóle widać orichalk i esencje żywiołów... Raczej moi gracze tu nie zaglądają :-P


[Nie 18:07] sirserafin: widzenie zależy od rodzaju zdolności, której się używa... wietrzniaki, smoki i horrory widzą wszystko, ale w promieniu 10m, talentem również, ale zasięg jest większy a czarem trzeba wykrywać wszystkie przedmioty po kolei (kolejność wykrywania jest losowa, jeden wzorzec na rundę, więc zanim się zauwazy akurat monetę mogą minąć długie minuty)

[Nie 18:09] sirserafin: nie masz ŻADNEGO podręcznika pod ręką?
czar jest jeszcze o tyle zabawny, że jeśli czas działania się skończy przed wykryciem lub w trakcie analizy już konkretnego wzorca to cała zabawa zaczyna się od nowa:-D

[Nie 18:26] Dziewic: mam podręczniki, choć M:KWT ma akurat gracz :-P ale jakie opisywanie wszystkiego, ja tylko o obronę magiczną orichalku pytałem :-P

[Nie 18:27] sirserafin: no to mówię... astral i wszystko co w nim jest widać przy 6 jeśli używa się zdolności wietrzniaka albo talentu...
wiem, że to nadal nie pomaga w problemie "jak to rozwiązać, że moneta jest spaczona i kiedy BG to będzie mógł zauważyć"...

[Nie 21:48] Sethariel: Splugawiona moneta żywiołów lub orichalkowa traktowana jest jak klątwa horrora. Trudność testu spojrzenia astralnego w celu wykrycia klątwy horrora to duży sukces od obrony magicznej horrora. Przez przedmioty naznaczone przez horrora horror może używać swoich mocy ma jednak modyfikator -3
Co do widoczności w astralu to trudność jest też modyfikowana przez warunki. 6 to trudność dla terenu Bezpiecznego, Otwarty ma +2 , Skażony +5 a Splugawiony +12

[Wczoraj 9:31] Gerion: Dziewic - Seth Ci wyjaśnił, jakby co to na swojej stronce w Wyciągu Zasad, właśnie analizuję badanie astralne



Zrobilem edycję żeby było czytelnie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group